Název:
Identifikace rizik při uplatnění marketingové strategie a možnosti jejich řešení
Překlad názvu:
Identification of risks in the process of marketing strategy formulation and realisation and their solving
Autoři:
Novotný, Igor ; Válka, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je identifikovat rizika vyskytující se při uplatnění marketingového přístupu ve společnosti ALL SPORTS a.s., posoudit jejich potenciální dopad na činnost společnosti a navrhnout opatření pro minimalizaci negativních dopadů. První část práce obsahuje teoretické východiska pro zkoumání dané problematiky, kde pomocí odborné literatury jsou vysvětleny základní pojmy, popsány metody, způsoby a analýzy nezbytné pro identifikaci rizik, určení závažnosti důsledků rizikové situace a míry pravděpodobnosti, že daná situace nastane. Druhá část práce je zaměřena na praktickou stránku. Jsou zde aplikovány analýzy a metody pro identifikaci a vyhodnocení rizik, které jsou popsané v teoretické části. Na základě provedených analýz jsou identifikovány rizika, jejich závažnost a míra pravděpodobnosti. V návrhové části práce jsou formulovány opatření pro eliminaci daných rizik včetně kvantifikovaných nákladů.
The aim of this thesis is to identify the risk, emerging from use of the marketing attitude in ALL SPORTS ltd., qulify its potential impact to the operation of the company and suggest the proceeding to minimize the negative impacts. First part includes theoritical resources for exploring of the aim, there is explained basic terminology and described technique, styles and analyses that are necessary for identifying the risks, identification of the risk situation and ratio of the probability that risk situation will occure. Second part of the thesis is practical and theoretical informations mentioned in first part are applied for identification and valuation of the risks. On the basis of performed analyses I identified risks and ratio of the probability for occuring. In the last part of the thesis I described proceeding for elimination of these risks including quantification of the cost.
Klíčová slova:
Identifikace rizik; marketingová strategie; SLEPT analýza; SWOT analýza; Identification of risks; marketing strategy; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66417