Název: Návrh na zlepšení vztahů se zákazníky internetového obchodu
Překlad názvu: Proposal for Improvement of Relations with E-shop Customers
Autoři: Jansa, Jakub ; Beroun, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurenční výhoda; Marketing; marketingový mix; segmentace trhu; řízení vztahů se zákazníky; competitive advantage; customer relationship management; market segmentation; Marketing; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66166

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-318321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet