Název: Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Překlad názvu: Using the Tools of Business Intelligence in Customer Care Center
Autoři: Mencner, Jacek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Business Intelligence; databáze; datové sklady; ETL; reportování; zákaznické centrum; Business Intelligence; Customer Care; Data Warehouses; database; ETL; reporting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66163

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-318318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet