Název:
Komunikační mix ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Proposal for Communication Mix of the Selected Company
Autoři:
Hamerník, Petr ; Fischer, Jan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování stávajícího komunikačního mixu podniku působícího na B2B trhu. Skládá se z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy marketingu, analýzami a především komunikačním mixem, který se využívá na B2B trhu. Analytická část rozebírá konkrétní podnik a analyzuje ho na základě marketingových nástrojů. Návrhová část má za úkol nastavení nových komunikačních nástrojů.
This bachelor´s thesis focuses on analyzing the current communication mix on the B2B market. It consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part deals with important concepts in marketing, analysis, and especially communication mix, which is used in the B2B market. Analytical part analyzes the particular company and analyzing it based marketing tools. Design part is to set up new communication tools.
Klíčová slova:
B2B; komunikační mix; marketing; marketingový mix; SLEPTE analýza; SWOT analýza; B2B; communication mix; marketing; marketing mix; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65838