Název:
Marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři:
Škrlant, Jan ; Štěrc, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomové práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingové strategie a doporučení pro společnost TPF group s.r.o., která provozuje slevový portál zaměřený na cestování Slevoking.cz. První část obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisí s touto problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávající marketingové strategie a komunikačních kanálů společnosti. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy na úpravu a zlepšení marketingové strategie společnosti, které mají za cíl posílení konkurenceschopnosti na trhu, získání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
This diploma thesis is aiming on drafting a marketing strategy proposal and recommendation for TPF group s.r.o. company, which runs an online discount marketplace called Slevoking.cz with a focus on travelling. First part contains explanation of theoretical knowledge associated with this topic. Second part is focusing on application of this knowledge and carries out an analysis of current marketing strategy and communication channels of the company. The findings serve as a core of the last section of the thesis that provides specific recommendations for adjustment and improvement of the company’s marketing strategy. The goal of these recommendations is to enhance the company’s competitiveness in the market, acquire new customers and maintain the existing ones.
Klíčová slova:
analýza; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; online marketing; slevový portál; strategie; analysis; discount portal; Marketing; marketing mix; marketing strategy; online marketing; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65540