Název: Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Překlad názvu: Marketing mix in restaurant
Autoři: Splítková, Tereza ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4C; 4P; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; propagace; restaurace

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=203345

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-315873


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-16, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet