Název: Spokojenost zákazníků se službami centra Oxygen
Překlad názvu: Customer satisfaction with services of Oxygen fitness center
Autoři: Pourová, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita služeb; metody hodnocení spokojenosti zákazníka; SERVQUAL; spokojenost zákazníků; customer satisfaction; methods of customer satisfaction rating; quality of services; SERVQUAL

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/50744

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-315033


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet