Original title: Role médií při utváření veřejného mínění a politického myšlení v České republice
Translated title: Role of the Media in Shaping Public perceptions and Political thinking in Czech Republic.
Authors: Mácha, Slavomír ; Stracený, Josef (advisor) ; Havlík, Radomír (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: active and passive audience; advertising in politics; citizen; media function; media manipulation; message effects; political marketing; political thinking; public opinion; role of the media; social networks; voter; aktivní a pasivní publikum; funkce médií; mediální manipulace; občan; politické myšlení; politický marketing; reklama v politice; role médií; sociální sítě; učinky zpráv; veřejné mínění; volič

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/49502

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-313791


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-05-09, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share