Název: Role médií při utváření veřejného mínění a politického myšlení v České republice
Překlad názvu: Role of the Media in Shaping Public perceptions and Political thinking in Czech Republic.
Autoři: Mácha, Slavomír ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Havlík, Radomír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aktivní a pasivní publikum; funkce médií; mediální manipulace; občan; politické myšlení; politický marketing; reklama v politice; role médií; sociální sítě; učinky zpráv; veřejné mínění; volič; active and passive audience; advertising in politics; citizen; media function; media manipulation; message effects; political marketing; political thinking; public opinion; role of the media; social networks; voter

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/49502

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-313791


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet