Název:
Metakognice v kurikulu a její podpora ve vyučování
Překlad názvu:
Metacognition in curriculum and its support in school teaching
Autoři:
Lisner, Luboš ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá podporou metakognitivních dovedností žáků ve vyučování. Vychází z právních předpisů, rámcových vzdělávacích programů, specifických koncepcí (zaměřených zejména na rozvoj učení) a ze zásad pro úplné řízení kvality. Přináší specifický model selfmanagementu pro učitele.This paper treat of the support of the metacognitive skills in school teaching. Resources for elaboration of this paper are legislation, framework educational programs, specific concepts for development of learning and principles of total quality management. The outcom of this paper is specific model of teacher's self-management.
Klíčová slova:
evaluační nástroj; kritérium; kurikulum; Metakognice; sebeřízení; strategie; učení; vyučování; úplné řízení kvality; criterion; curriculum; evaluation instrument; learning; Metacognition; self-management; strategy; teaching; total quality management