Název: Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha
Překlad názvu: Marketing research of HC Sparta Praha fans' saticfaction
Autoři: Mikšovská, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: lední hokej; marketingový mix ve sportu; marketingový výzkum; služba; spokojenost fanoušků; fans' satisfaction; ice hockey; marketing mix in sport; marketing research; service

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48716

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-313002


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet