Název:
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Překlad názvu:
Marketing plan for Czech association Sport for all for the years 2013 - 2015
Autoři:
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mixTitle: Marketing plan for Czech association Sport for all for the years 2013 - 2015 Objectives: The main aim of this work is to draw up a marketing plan for Czech Association Sport for All for years 2013 - 2015. The formed marketing plan includes all steps needed for achieving marketing goals that are part of strategic objectives of the organization during the above mentioned period. Methods: In this thesis the following methods have been used: research into documents, an informal interview, questionnaire survey, SWOT and STEP analyses. All these methods have been employed to obtain information about Czech Association Sport for All. Results: The outcome of this thesis is the marketing plan for Czech Association Sport for All for years 2013 - 2015, which includes all the necessary requirements and thus could be used and inspire the organization in question to implement some marketing activities presented. Keywords: marketing, sport marketing, marketing of non-profit organization, marketing mix
Klíčová slova:
marketing; marketing neziskových organizací; marketingový mix; sportovní marketing; marketing; marketing mix; marketing of non-profit organization; sport marketing