Název: Analýza návštěvnosti kulturní organizace a marketingové metody jejího zvýšení na příkladu pobočky Městské knihovny Praha-Ďáblice
Překlad názvu: Analysis of a cultural organisation attendance and marketing methods for its enhancement on example of branch library Praha-Ďáblice
Autoři: Kebza, Vladimír ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; knihovna; marketing; návštěvnost; Ďáblice; analysis; attendance; library; marketing; usage; Ďáblice

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40428

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-304733


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet