Název:
Analýza komunikačních aktivit Léčebných lázní Jáchymov
Překlad názvu:
Analysis of the Communication Activities of Lecebne lazne Jachymov
Autoři:
Hessová, Markéta ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Analýza komunikačních aktivit Léčebných lázní Jáchymov Markéta Hessová Abstrakt Tématem této bakalářské práce je Analýza komunikačních aktivit Léčebných lázní Jáchymov (LLJ). Autorka si zvolila za cíl práce zhodnotit komunikační aktivity lázeňské společnosti v časovém rozmezí mezi lety 2008 až 2010, kdy proběhly některé zásadní změny v komunikační strategii společnosti, které jsou v práci blíže popsány. V práci by mělo být posouzeno, jak se vyvíjela marketingová komunikace s ohledem na budování image společnosti a nakolik jsou zvolené komunikační taktiky účinné. Jako zdroj pro hodnocení aktuální situace LLJ zvolila autorka SWOT analýzu, která zohledňuje vnitřní i vnější prostředí firmy, tj. město Jáchymov, Karlovarský region a aktuální vývojové trendy v lázeňském odvětví cestovního ruchu. Byla také provedena dvě dotazníková šetření, která mají poskytnout argumenty pro hodnotící závěry a mají podpořit hypotézu, která předpokládá, že lázně Jáchymov nedostatečně využívají svého potenciálu jako unikátní radonové lázně v České republice a jako první radonové lázně ve světě. Hlavním poznatkem práce je skutečnost, že lázně Jáchymov postrádají ucelenou komunikační kampaň, která by pomáhala efektivně utvářet image Léčebných lázní Jáchymov a spojovala jej s tradicí radonové léčby a s kvalitou, kterou potvrzuje...Analysis of the Communication Activities of the Spa Jáchymov Markéta Hessová Abstract The theme of this thesis is the Analysis of the communication activities of the Spa Jáchymov. The author of the work chose to evaluate the communication activities of the company within the time range between 2008 and 2010, which saw some fundamental changes in the company's communication strategy. These are described in detail later in the paper. The aim of the work is to assess how marketing communication has developed with respect to building company's image and if the selected communication tactics are effective. In order to assess the current situation of the Spa Jáchymov, author chose SWOT analysis that takes into account both internal and external business environment, i.e. the city Jáchymov, Karlovy Vary region and current trends in the spa tourism industry. There were also two questionnaire surveys carried out to provide arguments for the assessment conclusions and to support the hypothesis, which assumes that the Spa Jáchymov does not use their potential sufficiently, since it is a unique radon spa in the Czech Republic and the first radon spa in the world. The main finding of this work is the fact that the company lacks comprehensive communication campaigns that would help to effectively shape the image of the...
Klíčová slova:
Cestovní ruch; destinace; image; komunikační mix; lázeňství; Léčebné lázně Jáchymov; marketingová komunikace; SWOT analýza; balneology; communication mix; destination; image; marketing communication; Spa Jáchymov; SWOT analysis; Tourism