Název: Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010
Překlad názvu: Comparative study of marketing communication and brands Versace and Zara in 2009-2010
Autoři: Grundmanová, Lenka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; luxus; marketing; móda; oděvy; Versace; Zara; communication; fashion; garments; luxury; marketing; Versace; Zara

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301100


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet