Název:
Management a marketing sportovní akce: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009
Překlad názvu:
Management and marketing of sport's event: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009
Autoři:
Kubričan, Lukáš ; Šíma, Jan (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Management a marketing sportovní akce: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 Cíle práce: Prezentovat silné a slabé stránky závodu ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 na základě dosavadních zkušeností a vytvořit návrhy na jeho zdokonalení. Metoda: Popisná analýza, SWOT analýza, hloubkové interview s odborníkem. Výsledky: Závěry a doporučení pro organizátory sportovní akce. Klíčová slova: Management, marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, vodní slalom, ICF Slalom World Ranking Race.Title: Management and marketing of sport's event: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 Objectives: Present strengths and weaknesses of ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 based on analyse of recent years and present ideas for its improvement. Methods: Descriptive analysis, SWOT analysis and interview with expert. Results: Conclusion and advices for organizers of sport's events. Key words: Management, marketing, SWOT analysis, descriptive analysis, sport's event, canoe slalom competition, ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009.