Název: Integrované vyučování v primární škole. Vlastivědný projekt s respektováním interdisciplinarity
Překlad názvu: Integral education at primary school
Autoři: Vaněček, Michal ; Dvořáková, Markéta (oponent) ; Kolář, Zdeněk (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Abstrakt: Práce se zabývá problémem integrovaného vyučování v české primární škole, speciální důraz je položen na řešení možnosti další integrace vlastivědného učiva, na tuto teoretickou část navazuje zpracování návrhu projektu, který na základě respektování interdisciplinarity integruje učivo o domově, o rodném místě. Praktická část, tedy samotný vlastivědný projekt, se sestává z pracovních listů pro žáky 4. - S.ročníku zš a z teoreticko - metodických rádců pro učitele (včetně jednoho pedagogicko - filozofického okénka). Pracovní listy pro žáky jsou v práci barevně odlišeny.

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/7340

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-269824


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-24, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet