Název:
Srovnání názorů a postojů žáků středních odborných škol v oblasti návykových látek
Překlad názvu:
Comparison of the Views and Attitudes of Pupils at Secondary Vocational Schools in the Field of Substance Abuse
Autoři:
Mazánková, Michaela ; Jirsáková, Jitka (vedoucí práce) ; Miroslava, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem Srovnání názorů a postojů žáků středních odborných škol v oblasti návykových látek se zabývá srovnáním názorů a postojů žáků SOŠ a SOU na Obchodní akademii a Hotelové škole Havlíčkův Brod. První část je věnována obecné charakteristice rizikového chování, příčinami jeho vzniku, jednotlivými typy a prevencí rizikového chování. Analytická část je věnována vyhodnocení dotazníkového šetření a zjištěné výsledky porovnávají názory a postoje studentů SOŠ a SOU a poukazují na současný výskyt rizikového chování na zkoumané střední škole. Na základě vyhodnocených dat jsou v závěru práce navržena konkrétní preventivní opatření zvlášť pro studenty SOŠ a SOU.Bachelor thesis entitled Comparison of the views and attitudes of pupils at secondary vocational schools in the field of substance abuse deals with a comparison of opinions and attitudes of pupils at secondary schools and vocational schools Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod. The first part is devoted to general characteristics of risky behavior, causes of its origin, different types and prevention of risk behaviors . Analytical part is devoted to evaluation of the questionnaire and the results are compared opinions and attitudes of students of graduation schools and vocational schools, and point to the simultaneous occurrence of risk behavior studied in high school. Based on data evaluation are at the end of the work proposed specific preventive measures specifically for students of graduation schools and vocational schools.
Klíčová slova:
adolescenti; návykové látky; preventivní opatření; rizikové chování