Original title: Měření fonologického povědomí – test skládání hlásek na počátku školní docházky: porovnání klasického přístupu a teorie odpovědi na položku
Translated title: Measuring phonological awareness – blend phoneme test in the beginning of schooling: an comparison of classical test theory and item response theory
Authors: Gorčíková, M. ; Šafr, Jiří
Document type: Papers
Conference/Event: PhD existence VI: česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech, Olomouc (CZ), 20160208
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: blending phoneme; classical test theory; item response theory
Host item entry: PhD existence 2016: Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. Sborník odborných příspěvků., ISBN 978-80-244-4963-0

Institution: Institute of Sociology AS ČR (web)
Document availability information: Fulltext is available at the institute of the Academy of Sciences.
Original record: http://hdl.handle.net/11104/0263216

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261198


The record appears in these collections:
Research > Institutes ASCR > Institute of Sociology
Conference materials > Papers
 Record created 2016-10-31, last modified 2022-09-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share