Název: Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Překlad názvu: The influence of brand on consumer buying behavior
Autoři: Štěpánková, Andrea ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Miroslava , Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kupní chování; marketingový mix; marketingový výzkum; privátní značka; spotřebitel

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=207730

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259355


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet