Název:
Zhodnocení marketingové komunikace
Překlad názvu:
Evaluation of Marketing Communication
Autoři:
Šočová, Vanessa ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení marketingové komunikace společnosti působící v automobilovém průmyslu. Cílem práce je charakterizovat a zhodnotit stávající externí komunikaci autorizovaných dealerství značky Peugeot a jejich spolupráci s importem v oblasti marketingových aktivit. Následně budou stanovena vhodná doporučení vedoucí k jejímu zlepšení. Doporučení přichází i v oblasti využití zákaznické databáze a práce s potencionální poptávkou.
Literární rešerše vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, metod stanovení rozpočtu a databází. Praktická část využívá poznatky k popisu jednotlivých částí marketingové komunikace zvoleného podniku, jež jsou následně hodnoceny jednotlivými pobočkami značky Peugeot v dotazníkovém šetření. Na základě odpovědí, které jsou demonstrovány pomocí grafů, jsou navržena konkrétní doporučení.
This diploma thesis focuses on evaluation of marketing communication of a company operating in the automotive industry. The aim of the thesis it to characterize and evaluate current external communication of the authorized dealerships of the Peugeot brand and their communication with import in the area of marketing activities. Subsequently appropriate recommendations leading to their improvement will be determined. Recommendation comes up also in the area of usage of client database and with processing potential demand.
The literature search works with theoretical knowledge of the marketing area, marketing mix, communication mix, methods of budget and databases determination. Practical part uses findings to describe individual parts of marketing communication of the chosen company, which are subsequently evaluated by the individual subsidiaries of the Peugeot brand in the questionnaire survey. On the basis of answers -which are demonstrated by the charts- specific solutions are proposed.
Klíčová slova:
CRM; databáze; komunikační mix; komunikační strategie; lead management systém; Marketing; marketingová komunikace; Peugeot; rozpočet