Název:
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Překlad názvu:
Marketing communication in firm
Autoři:
Vaňková, Lucie ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce Marketingová komunikace zvolené společnosti je zhodnocení komunikačních nástrojů společnosti Tesco Stores ČR a.s., které využívala pro privátní potravinové značky společnosti za rok 2015 a vytvoření návrhů na zlepšení marketingové komunikace pro rok 2016. Správně sestavená marketingová komunikace může významně přispívat k dosahování cílů firmy a je tedy nezbytná pro úspěch jakéhokoli podniku v konkurenčním prostředí trhu.
V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, kterými jsou reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej a přímý marketing.
V praktické části je popsána společnost a analyzována marketingová komunikace produktů pod značkou společnosti Tesco Stores ČR a.s. uplatňovaná v roce 2015. Pro zjištění povědomí zákazníků o jednotlivých řadách je použit dotazník, na jehož základě jsou společnosti navrhnuta možná zlepšení marketingové komunikace s orientačním rozpočtem.
The goal of the thesis Marketing communication in firm is an evaluation of communication tools of the company Tesco Stores ČR, a.s., which are using for food brands for the year 2015, and develop proposals for improving the marketing communication of this company for 2016. Well managed marketing communications can significantly contribute to accomplishing the company´s goals and are therefore necessary for the success of any business in the competitive environment of the market.
In the theoretical part, is characterized the various tools of marketing communications, which are advertising, public relations, sales promotion, personal selling and direct marketing
In the practical part is description of the firm and analysing the marketing communications product under the brand of the company Tesco Store ČR a.s. applied in 2015. To determine customer awareness of each line of brand is used a questionnaire based on which the company proposes some improvements in marketing communications and budget for implementation.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama