Název: Economics of online advertising: A case study
Autoři: Morozov, Nikita ; Procházka, Petr (vedoucí práce) ; Václav, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: bannery; CPC; on line inzerce

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=204180

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-258348


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet