Název:
Marketingová strategie společnosti ZDT spol. s r.o.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of ZDT spol. s r.o.
Autoři:
Pikula, Michal ; Pořízek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost Zemědělská a dopravní technika spol. s.r.o. Na základě teoretických poznatků, analýzy současného stavu firmy a dotazníkového šetření je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k posílení pozice na tuzemském trhu, získání nových odbytišť a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
This Diploma Thesis deals with problems of marketing strategy proposal for the company ZDT spol. s.r.o. – Agriculture and transport machinery Ltd. A marketing strategy proposal based on theoretical knowledge, analysis of the company’s current condition and questionnaire survey is introduced. This proposal should lead to strengthening our position on domestic market, gaining new market outlet and as a result of this to higher sales and profits.
Klíčová slova:
4P analýza; BCG matice; cena; Marketing; marketingová strategie; místo; obecné okolí; oborové okolí; Porterův model; produkt; propagace; STP; SWOT analýza; zemědělská a dopravní technika.; 4P analysis; agriculture and transport technology.; BCG matrix; macroenvironment; Marketing; marketing strategy; microenvironment; place; Porter model; price; product; promotion; STP; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60897