Název:
Marketingová komunikace sítě obchodů s oděvy GATE
Překlad názvu:
Communicatin Mix of Network of Clothes Shops GATE
Autoři:
Sliačan, Marek ; Sarová, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalarska praca sa zameriava na marketingovu komunikaciu spolocnosti Gate s.r.o, ktora podnika v oblasti odevov a modnych doplnkov. Praca sa sklada z troch casti, prva je tvorena teoriou marketingu a je vychodiskom teoretickych poznatkov o marketingovej komunikacii a marketingovom mixe spolocnosti. V druhej casti je rozbor spolocnosti a opisany sucasny stav marketingovej komunikacie. Posledna cast obsahuje navrh na vylepsenia, ktore by mali naplnit stanoveny ciel.
This thesis focuses on the marketing communication of Gate s.r.o. company. This company is active in the fashion and clothing industry. Thesis is composed of three parts. The first part is made of marketing theory and makes basic theory knowledge about marketing mix and marketing communication. The company and current state of its marketing communication is described in the second part. The third part contains suggestions for improvements.
Klíčová slova:
facebook; Marketing; marketingova komunikacia; marketingovy mix; propagacia; web stranka; facebook; Marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; web site
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39724