Název:
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingového plánu podniku
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Plan and its Economical Evaluation
Autoři:
Tomečková, Michaela ; Šmýdová, Martina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro firmu Maralex trade s. r. o. a následně podat návrh a řešení v této oblasti včetně ekonomického vyhodnocení situace. Tato společnost se zabývá prodejem vtipných dárkových předmětů především prostřednictvím internetového obchodu DárkyHry.cz. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována firmě a jejímu popisu. Následně v části praktické je cílem analýza současného stavu firmy a vytvoření marketingového plánu. Závěr práce bude věnován vlastním návrhům řešení a ekonomickému zhodnocení.
The main subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan proposal for Maralex trade s. r. o. and subsequent implementation of these marketing stategies in the management of the company including economic evaluation of the situation. This company sells humorous gifts especially through the online store DárkyHry.cz The first part focuses on the theory of marketing planning. In the second part, attention is paid to the company and its desription. Subsequently, in the practical part is to analyze current situation of company and a formulating a marketing plan. Conclusion of the work will be devoted to my own designs solutions and economic evaluation.
Klíčová slova:
ekonomické vyhodnocení; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; strategie; zhodnocení; appreciation; economical evaluation; Marketing; marketing mix; marketing plan; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41767