Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři:
Stuchlíková, Klára ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků květinářství Violka v Kobeřicích. Cílem mé práce je zjistit spokojenost stávajících zákazníků za pomocí dotazníku a na základě zjištěných údajů navrhnout opatření k zlepšení úrovně spokojenosti.
This thesis analyse customers’ satisfaction in the florist shop Violka in Kobeřice. Its aim is to find out current customers’ satisfaction by using questionnaire and based on the collected data suggest steps to improve customers’ content.
Klíčová slova:
analýza; dotazník; spokojenost zákazníka; Zákazník; analysis; Customer; customers’ satisfaction; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33716