Název: Návrh modernizace marketingové strategie Českého atletického svazu
Překlad názvu: Proposal for Upgrading the Marketing Strategy of the Czech Athletic Federation
Autoři: Hlavatá, Michaela ; Žirovnický, Antonín (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atletika; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; sportovní marketing; athletics; marketing; marketing communication; marketing strategy; sport marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34134

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248193


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet