Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Gutiérrez Almidón, Luis Daniel ; Svobodová, Andrea (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie pro firmu POWERTEX s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem oblečení. V teoretické části vysvětlím pojmy, ze kterého budu vycházet v praktické části svojí práce. Následně budu charakterizovat svoji vybranou firmu. V praktické části je vytvořena marketingová strategie, která má pomoci firmě zlepšit postavení na trhu.
The Bachelor thesis is focused on a proposal marketing strategy for the company POWERTEX, which is engaged in the manufacture and sale of clothing. In the theoretical part, I explain the concepts of which will be based in the practical part of this work. Then i will describe the company that I chose for this work. In the practical part is made the marketing strategy, that will help company to have a better market position.
Klíčová slova:
analýza 7P; Marketing; marketingové strategie; marketingový plán; SWOT analýza; analysis 7P; Marketing; marketing plan; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6732