Název:
Návrh marketingové strategie pro penzion Zámecký mlýn
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy for Family Hotel Chateau Mill
Autoři:
Babáčková, Lucie ; Šarlovská, Lenka (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem bakalářské práce „Návrh marketingové strategie pro pension Zámecký mlýn“ je analýza současného stavu marketingového plánu pensionu a návrh marketingové strategie na zefektivnění. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu. Druhá část seznamuje se základními údaji o rodinném penzionu Zámecký mlýn a analyzuje současnou marketingovou situaci. Pro analýzu současného stavu byly využity různé metody, jako SWOT a SLEPTE analýzy, Porterova analýza konkurence a jiné. Poslední část bakalářské práce podává návrh na zlepšení efektivnosti marketingové strategie a zvýšení návštěvnosti penzionu.
This bachelor thesis, called „Proposal of marketing strategy for family pension Chateau mill“, focuses on analyzing of current stage of marketing plan and suggestion for marketing strategy. First part contains theoretical interpretation of marketing in general and important marketing definition. Second part of this thesis presents basics information about family pension Chateau mill and analyses current marketing situation. SWOT and SLEPT analysis had been used to analyze the current stage of pension. The last part of bachelor thesis gives a proposal for improving the efficiency of marketing strategy and increasing attendance.
Klíčová slova:
komunikační mix.; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; strategie; communication mix.; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; Strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17982