Název:
Porovnání bankovních balíčků určených pro studenty
Překlad názvu:
Comparison of Bank Packages for Students
Autoři:
Kašová, Lenka ; Kučera, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Jejím hlavním cílem je zjistit, která banka dokáže nejlépe uspokojit požadavky potenciálních klientů (studentů) a vyhodnotit či doporučit nejefektivnější produktový balíček podle mnou zvolených kritérií. Bakalářská práce bude založena na porovnání teoretických poznatků s praktickými dovednostmi banky. Její teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část je zaměřena na produktový balíček G2, který jsem vybrala z produktového portfolia Komerční banky.
This bachelor's thesis deals with the bank marketing. Its main aim is to determine, which bank is the best to meet the requirements of potential clients (students) and to evaluate and recommend the most effective banking package according to my criteria. This thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical bank skills . The theoretical part deals with marketing research and related marketing tools. The practical part is focused on the banking package G2, which I have selected from the product portfolio of the Commercial Bank.
Klíčová slova:
bankovní balíčky; bankovní obchody; Bankovní systém; marketing; marketing v bankovnictví; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; bank; bank marketing; bank packages; Bank system; banking; marketing; marketing mix; marketing research; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11791