Název:
Rozvoj nového produktu v malém pivovaru
Překlad názvu:
Development of New Product in Small Brewery
Autoři:
Ševčík, Michal ; Horáková, Věra (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj nového produktu v malém pivovaru. Na základě teoretických východisek, uvedených v první části práce, je zaměřena na zhodnocení dosavadní situace malého pivovaru. Obsahuje postupy a důležité informace pro úspěšné zavedení nového výrobku na trh.
This bachelor´s thesis is focusing on the development of new product in small brewery. On the basis of theoretic ways in the first part is focused on estimation of the present situation of small brewery. Containing policy and significant informations for successful implementation of new product on the market.
Klíčová slova:
analýza; Malý pivovar; marketing; marketingový mix; marketingový plán; nový produkt; podnik; rozvoj.; SWOT analýza; analysis; company; development.; marketing; marketing mix; marketing plan; new product; Small brewery; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12810