Název:
Profesionální image - jeho vliv, principy a možnosti utváření
Překlad názvu:
Professional Image - its Influence, Principles, and Possibilities of Creation
Autoři:
Vaško, Michal ; Kučerová, Věra (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá teoretickou definicí profesionality a důležitosti tvorby jejího dojmu v praxi, analyzuje profesionální úroveň společnosti fungující na trhu a aplikuje na ni prakticky tuto teorii pro zvýšení úrovně jejího profesionálního image.
This bachelor´s thesis is concerned in theoretical definition of professionalism and the importance of its creation in practices, analyzes professional level of a company existing on market and applies the theory to the company in order to enhance the company´s level of professional image.
Klíčová slova:
Dojem; Image; Profesionalita; Přístup; Zákazník; Customer; Image; Impression; Professionalism; Stance
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1791