Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Strategy
Autoři:
Kovácsová, Lucie ; Mach, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii projektové činnosti společnosti MBQ-Mikulov a.s. na základě výsledků analýz podnikového okolí a vlastního marketingového průzkumu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je věnována teoretickým poznatkům. Jsou zde definovány základní pojmy z oblasti marketingu. Konkrétně se jedná o marketing, marketingovou strategii, marketingový mix, komunikační mix, situační analýzu a marketingový výzkum. V následující praktické části je představena společnost MBQ-Mikulov a poté jsou provedeny analýzy podnikového okolí. Práce je ukončena návrhovou částí. V návrhové části je na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navržena vhodná marketingová strategie pro projekční činnost společnosti.
The main objective of this master thesis is to design an appropriate marketing strategy of designing activity of MBQ-Mikulov Plc. based on results of marketing environment analyzes and my own marketing research. The thesis consists of three main parts. The first part of the thesis is devoted to theoretical findings. Basic terms from marketing field are defined here. Concretely it is marketing, marketing strategy, marketing mix, communication mix, situation analysis and marketing research. In the following practical part MBQ-Mikulov Company is introduced and then marketing environment analyzes are conducted. The thesis is finished with a proposal part. In the proposal part the appropriate marketing strategy of design activity is designed here based on results of analyzes and the marketing research.
Klíčová slova:
analýza marketingového prostředí; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; MBQ-Mikulov; marketing; marketing communication; marketing environment analysis; marketing mix; marketing research; marketing strategy; MBQ-Mikulov
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59467