Název:
Návrh marketingového plánu Hotelu Prestige**** ve Znojmě
Překlad názvu:
Suggestion of Marketing Plan for Hotel Prestige**** in Znojmo
Autoři:
Havlíková, Hana ; David, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingového plánu Hotelu Prestige**** ve Znojmě. Práce je rozdělena na teoretickou část, analytickou část a návrhovou část. V analytické části byly použity známé analýzy, konkrétně PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, rozšířený marketingový mix pro cestovní ruch – 8P, marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýza. Návrhová část obsahuje určení klíčového segmentu zákazníků na základě provedených analýz, návrh pobytového wellness balíčku pro klíčový segment zákazníků a jiné možnosti pro další rozvoj marketingu v tomto hotelu.
This thesis is focused on the suggestion of Marketing Plan for Hotel Prestige**** in Znojmo. The work is divided into theoretical part, analytic part and proposal part. In the analytic part were used known analysis, specifically PEST analysis, Porter Five Forces Analysis, extended marketing mix for tourism – 8P, marketing research by questionnaire survey and SWOT analysis. Proposal part contains the determination of key customer segment based on performed analysis, suggestion of residence wellness package for key customer segment and another opportunity for the further development of marketing in this hotel.
Klíčová slova:
Hotel Prestige****; klíčový segment zákazníků; marketingový plán; pobytový wellness balíček; Hotel Prestige****; key customer segment; marketing plan; residence wellness package
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59297