Název: Arimaa
Překlad názvu: Arimaa
Autoři: Kanis, Martin ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Arimaa; bitové pole; desková hra; generování tahů; hodnotící funkce; metody hraní her; umělá inteligence; Arimaa; artificial intelligence; bitboards; board game; evaluation function; game playing methods; move generation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56479

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-239529


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet