Název:
Systém pro správu dohod o úrovni služeb podle ITIL
Překlad názvu:
System for Service Level Agreement Management
Autoři:
Drozd, Radek ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce řeší správu dohod o úrovni služeb podle ITIL ve formě strukturovaného dokumentu na bázi webové služby. Je zde popsán rámec ITIL obecně, následně je provedena analýza, podle rámce definována struktura SLA a na jejím základě definován konceptuální model. Dále jsou prezentovány návrh a implementace webové služby a webového klienta. Obě aplikace budou využity při výuce na naší fakultě.
This thesis explores the topic of service level agreements management according to IT Infrastructure Library as a structured document. First of all ITIL in general is briefly described, analysis and a structure of SLA is then defined. This is a base for conceptual model definition. Later design and implementation of a web service and a client web application are presented. Both applications will be used as a tool in the course being held by our faculty.
Klíčová slova:
dohoda o úrovni služeb; hibernate; IT služba; ITIL; spring.; webová služba; webový informační systém; hibernate; IT service; ITIL; service level agreement; spring.; web information system; web service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53354