Název: Marketingový výzkum
Překlad názvu: Marketing Research
Autoři: Veselý, Radek ; Pazdera, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníka; vztah firmy se zákazníkem.; customer’s satisfaction; Marketing research; measurement of satisfaction; relationship between company and customer.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7046

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-228293


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet