Název: Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Překlad názvu: Using E-marketing to Promote Luxury Brand W LINIE on the Czech and Slovak Markets
Autoři: Chocholáč, Jan ; MBA, Luboš Lněnička, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-marketing; internetový marketing; PPC; SEO; sociální média; e-marketing; internet marketing; PPC; SEO; social media

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27872

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224564


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet