Název:
Nábor zaměstnanců s využitím metody inzerce na internetu
Překlad názvu:
Recruitment of Employee Using Method of Advertising on the Internet
Autoři:
Marek, Lukáš ; Hynek, Martin (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá procesem náboru zaměstnanců se zaměřením na metodu inzerce na internetu. V této své práci jsem se rozhodl analyzovat a kategorizovat nabídky práce pro pozice středního managementu, uveřejněné na vybraném pracovním portálu za určité období a následně kontaktovat inzerující firmy formou dotazníku. Cílem práce je zjistit, zdali si tyto firmy prostřednictvím uveřejněného inzerátu dokázaly zajistit dostatečný počet vhodných uchazečů pro fázi pozdějšího výběru a do jaké míry byl tento fakt ovlivněn skutečností, jak kvalitně byly jejich nabídky práce sestaveny, aby přilákaly přiměřený počet vhodných uchazečů pro výkon manažerských povolání a ty nevhodné, aby naopak odradily.
Diploma thesis deals with the recruitment process and focuses specifically on the method of advertisements on the internet. I decided to analyze and categorize the job offers for middle managers, which were publicated on selected job website for certain period and then contact companies that advertised with questionnaire. The aim of the thesis is to find out whether the companies were able to obtain sufficient number of suitable applicants and to what extent was it influenced by the fact whether the advertisers acted in the way they could attract suitable candidates for the job in middle management positions.
Klíčová slova:
dotazník; internet; inzerce; nábor; střední management; uchazeč; advertising; applicant; internet; middle management; questionnaire; recruitment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27597