Název: Návrh marketingové strategie pro společnost Dach system s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy for the Dach System Company
Autoři: Urbášková, Jana ; RNDr. Ing. Miroslav Rössler, CSc., MBA (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza SLEPTE; Marketingová strategie; marketingový mix; Porterův model.; realizace střešních systémů; segmentace; stavebnictví; SWOT analýza; construction industry; marketing mix; Marketing strategy; Porter's analysis.; roof system realisation; segmentation; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34398

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224493


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet