Název:
Komunikační strategie podniku
Překlad názvu:
Communication Strategy of Company
Autoři:
Stehlík, Petr ; MBA, Petr Adamus, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro brněnskou lékárnu U lázní. Úkolem je posoudit současný stav a na základě výsledků analýzy navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení a zefektivnění komunikační mix podniku. Součástí práce je také vyhodnocení informací aplikací fuzzy logiky.
This thesis deals with the design of communication strategy for Brno pharmacy U lazní. The task is to assess the current status and on the results of the analysis suggest appropriate measures in order to improve and streamline communication mix of the company. A part of this thesis is the evaluation of information with application of fuzzy logic.
Klíčová slova:
dotazník; fuzzy logika; komunikační mix; marketing; marketingový průzkum; communication mix; fuzzy logic; marketing; marketing research; questionery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32044