Název:
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Business Development
Autoři:
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
This master’s thesis tells about marketing strategy of business development. The first section describes marketing as the primary function of modern organisation and its influence on development strategy. The following section of analysis evaluates the effects of external & internal factors on the strategy of development, which is the subject of the last section of this thesis.
Klíčová slova:
Analýza; Marketing; Marketingová komunikace; Návrh strategie; Positioning; Rozvojová strategie; Segmentace; Strategie; Zacílení; Analysis; Development strategy; Marketing; Marketing communication; Positioning; Segmentation; Strategy; Strategy proposal; Targeting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28044