Název:
Návrh zlepšení marketingového mixu
Překlad názvu:
Suggest of Improvements to the Marketing Mix
Autoři:
Čtvrtečková, Petra ; Klubrt, Josef (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu sportbaru Sportbar´s Herna. Práce je zpracována souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomocí dotazníků a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí jsou navrženy součásti marketingového strategie provozovny s hlavním důrazem na marketingový mix.
This thesis deals with marketing mix of sportbar Sportbar´s Herna. Thesis is crated in parallel with practice. There are suggested parts of company marketing strategy with emphasis to marketing mix. Market analysis is made primarily by questionnaires and analysis of the target segment of the addresed people.
Klíčová slova:
dotazník; loajalita a spokojenost zákazníka; měření spokojenosti zákazníka; SWOT analýza; Výzkum trhu; zákazník; customer; loyalty and satisfaction of the customer; Market research; measuring of customer´s satisfaction; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27580