Název:
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Smile, s.r.o. a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Analysis of Customer Satisfaction of Company Smile Inc. and Suggested Measures for Its Improvement
Autoři:
Junková, Eliška ; Zámečník, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků kavárny a cukrárny Smile a navrhnout opatření na zvýšení její úrovně. První část práce uvádí teoretické podklady pro marketingový průzkum spokojenosti zákazníků. V praktické části práce je provedena analýza současné situace podniku. Rovněž je zde analyzována úroveň spokojenosti zákazníků na základě vyhodnocení dotazníků. Následně jsou stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
The objective of the diploma thesis is to analyze customer satisfaction of café and cake shop Smile, and to propose measures to increase its level. The first part provides theoretical bases for marketing research of customer satisfaction. In the practical part of the thesis there is analyzed current situation of the company. There is also analyzed the level of customer satisfaction, which is based on the questionnaires evaluation. Subsequently there are suggested proposals to improve the level of the customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový průzkum; měření spokojenosti.; spokojenost; Zákazník; Customer; marketing research; questionnaire; satisfaction; satisfaction measurement.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26764