Název:
Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie
Překlad názvu:
Design and E-commerce Marketing Strategy
Autoři:
Novosadová, Petra ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem elektronického obchodu a marketingové strategie. Zaměřuje se zejména na zvýšení návštěvnosti jak webových stránek, tak kamenné prodejny lékárny, a jejího obratu. V práci bude zmapována současná situace lékárny pomocí analýz SWOT, SLEPT a Porterova modelu pěti sil a na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů.
This diploma thesis is focused on design and e-commerce marketing strategy. It mainly deals with how to increase traffic on websites and in chemist shop and increase its profit. The thesis will map the current situation of pharmacy using SWOT analysis, SLEPT analysis and Porter’s five forces model. Based on the collected data the appropriated solution will be chosen to achieve the defined goals.
Klíčová slova:
e-marketing; elektronický obchod; internet; marketingová strategie; podpora prodeje; e-marketing; electronic commerce; internet; marketing strategy; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/22950