Název:
Marketingová strategie agentury Motiv P s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Agency Motiv P s.r.o.
Autoři:
Pražáková, Lucie ; MBA, Šárka Moravcová, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie agentury Motiv P s.r.o. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu. Analytická část diplomové práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy bude vypracována marketingová strategie, která bude obsahovat návrhy a doporučení na zlepšení, které přispějí k oslovení většího počtu potenciálních klientů, budování značky a získání tak silnější pozice na trhu.
The main objective of this thesis is to design a marketing strategy for the agency Motiv P Inc. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing. The analytical part focuses on a comprehensive analysis of the current situation of the company. Based on this analysis, a marketing strategy will be developed that will include suggestions and recommendations for improvement, which will contribute to reaching more potential clients, brand building and consequently obtaining a stronger market position.
Klíčová slova:
konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; STEP analýza; SWOT analýza; zákazníci; competition; customers; Marketing; marketing mix; marketing strategy; STEP analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21223