Název:
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Překlad názvu:
Marketing Mix of Language School Presto
Autoři:
Zapletalová, Klára ; Padoslky, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předložená diplomová práce se soustředí na analýzu současného marketingového mixu jazykové školy Presto, konkrétně jeho veřejnostní složky, a na základě získaných poznatků předkládá doporučení, jejichž aspirací je jeho zlepšení. Teoretická část práce akcentuje marketingový mix ve službách a popisuje jeho prvky. Další části analyzují vnější prostředí jazykové školy, jako i její současný marketingový mix, a přináší jednotlivé návrhy na zlepšení veřejnostní složky marketingového mixu jazykové školy.
The thesis is focused on the analysis of current marketing mix of the Presto language school, especially on its marketing mix of language courses for the public. On the basis of acquired information, it presents recommendations for possible improvement. The theoretical part of the thesis emphasizes service marketing mix, and explains its components. The following parts analyse the outer environment of the language school, as well as its current marketing mix, and bring suggestions for enhancement of the marketing mix of language courses for the public.
Klíčová slova:
jazyková škola.; jazykové vzdělávání; Marketing; marketingový mix služeb; language education; language school.; Marketing; service marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18673