Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Bukovjan, Jiří ; Vala, Zdeněk (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce zkoumá stav současného trhu s online Flash hrami. Analyzuje vývoj trhu za poslední tři roky a srovnává největší reklamní systémy. Popisují se zde způsoby licencování a fungování prodejních herních portálů. Výsledkem práce je vytvoření marketingového mixu, který bude určovat správný produkt, se kterým je vhodné vstoupit na trh.
This thesis examines the current state of the market for online Flash games. It analyzes the market trends for the last three years and compares the largest advertising systems. There is description of the licensing ways and information how portals sell the games. Result of this work is to create a marketing mix that will determine the correct product with which it is appropriate to enter the market.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Licence; marketing; marketingový mix; propagace; reklama; advertising; distribution; License; marketing; marketing mix; price; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14033