Název:
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Překlad názvu:
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Autoři:
Úradníček, Lukáš ; Měřička, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca pojednáva o optimalizácii webových stránok thajského masážneho štúdia. Súčasťou práce je zhodnotenie pôvodného stavu, návrh úprav, analýza kľúčových slov, optimalizácia textov a budovanie spätných odkazov. Vyhodnotenie úspešnosti je spravené formou analýzy návštevnosti a sledovania pohybu pozícií na primárne kľúčové slová na majoritných vyhľadávačoch v Českej republike – Google.cz a Seznam.cz.
The thesis deals with the optimization of website of thai massage studio. This work includes evaluation of the initial state, a proposed amendment, keyword analysis, optimization of texts and support through building backlinks. Evaluation of success is done through the analysis of traffic and tracking the position of the primary keywords on major search engines in the Czech Republic - Google.cz and Seznam.cz.
Klíčová slova:
copywriting; Google; internet marketing; keyword analysis; search engine optimization; search engines; SEM; SEO; Seznam; text optimization; traffic analysis; web
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11348